"To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące" (Paulo Coelho)

poniedziałek, 30 września 2013

Kwieciście...

Witajcie serdecznie!
Ostatni tydzień minął na składaniu kwiatków. Tak mnie wciągnęło, że jak tylko skończyłam jednego, już zaczynałam drugiego. Oczywiście wykorzystywałam wolne chwile, których w ubiegłym tygodniu było sporo. Początkowo chciałam zrobić sobie dwa kwiatki czerwone jako wiszącą ozdobę do kuchennego okna. Potem doklejałam środki z perłowych koralików. Ponieważ składanie tak mi sprawnie szło i tak bardzo mnie wciągnęło, że postanowiłam zrobić trzeci kwiatek do kolekcji, tym razem z białych kartek. Początkowo miałam go prysnąć czerwoną farbą. Ale gdy przyszło do malowania, wybór padł na kolor złoty. Oto moje kwiatuszki, które czekają na zamontowanie haczyków na ramie okiennej.



 Dziękujemy za odwiedziny!

1 komentarz: